Wednesday, 20 March 2013

hm , aku tak tahu la kenapa kawan kawan aku yang aku rapat dekat sekolah perangai dah lain :/ semua nya tak macam dulu lagi . hajar , kenapa kau buat aku macam ni ???? :( semejak kau kawan dengan nadia sekarang kau dah lupakan aku dengan fatin :'( apa lah salah aku ? :/ jumpa sebelah sebelah pun tak nak tegur , tak nak senyum :/ sedih gila dengan kau :( kau dah lain dah sekarang . dulu selalu kita pergi jalan-jalan & shopping sama sama kan ? tapi sekarang kau dah ada kawan baru , kau luupakan aku macam tu je ? :'( takpelah , aku tetap bersabar :'> walaupun kau dah tak nak kawan dengan aku , aku tetap nak kawan dengan kau :) aku harap kita dapat kawan macam dulu tau :")

No comments:

Post a Comment