Wednesday 20 March 2013

assalammualaikum , hai . heheh . harini dia datang flat kita lah , dia kata nak jumpa kita . atoto , wah seronoknya kekasih hati nak jumpa dengan kitaa ;') tapi kenape awak datang malam malam sayang ? saya tak suka awak datang malam malam tahu tak ? sebab saya takut terjadi kejadian buruk terhadap awak sebab saya sayangkan awak lah :( hmm lain kali jangan buat lagi tau sayang ? hee . kita lepak sama sama , urm saya tengok handphone awak , saya baca mesej awak dengan perempuan lain  siap sayang sayang lagi :'/ bukan nya seorang perempuan malahan ramai lagi dia mesej macam tu . em sakitnya hati saya masa tu awak :'( tapi saye cuba untuk sabar :') awak minta maaf sangat sangat dekat saya , takpe awak , saya tetap maafkan awak sayang walau apa pun yang terjadi  ;') awak nak tahu tak yang awak ni pandai sangat pujuk saya sehinggakan saye ni cair tau >< . malam tu saye rasa nak je duduk dengan awak lama lama tau , saya rasa nak je bersama awak sepanjang masa :') hee . urm malam tu awak naik teksi nak balik rumah lepastu teksi tu berhenti dekat titiwangsa padahal awak nak pergi setiawangsa , kesiannye awak :( saye minta maaf kerana saya , awak jadi macam ni :'/ maafkan saye tau awak :'> . ke esokkan harinya pulak awak datang lagi untuk berjumpa dengan saya lagi , hihi , gembiranya hati saya ni ;) petang sampai kemalam kan kita lepak ? masa awak nak balik tu awak kiss saya , hihi thanks sayang <3 tapi saya sedih :( sebab saya tak dapat nak kiss awak balik :/ urmmmmmmmmmmmm . ape pun saya tetap menyayangi awak sepenuh hati saye :')  tolong jangan tinggal kan saye ye sayang , iloveyousomuch :* <3

No comments:

Post a Comment