Wednesday, 13 March 2013

11/3/2013 aku couple dengan muhammad irwan azri bin mohd bakri . sebenarnya tak terniat pun nak couple dengan dia . sebenarnya aku tak de suka dekat mana mana lelaki pun sekarang ni :') dan dia call aku satu jam pujuk aku untuk couple dengan dia . dia kata dia dah cintakan aku sangat sangat dah . hee ><  dia kata takpa kalau awak tak cintakan saya pun ianya tetap akan jadi macam cerita setia hujung nyawa tu :') haa , betul la apa kata kata dia tadi tu so sekarang aku dah mula cintakan dia dan mula sayangkan dia :) dia berjanji yang dia tak kan lepaskan aku sampai bila bila . aku ingat janji janji dia tu :) aku harap dia tak kan merubah hati kepada  perempuan lain :') aku harap dia tak pergi dekat perempuan lain . I love you until the end <3

No comments:

Post a Comment