Monday, 25 February 2013

okay aku ada kenal dengan seorang abang ni , haha namanya wihanis ann . umur dia 21 sekarang dan dia masih belajar lagi . masa aku tengah online facebook , ada mesej masuk

dia : hai leen :)
aku: hai :)
dia : leen bagi no telefon , senang sikit nak contact leen nanti , nak tunggu leen online lambat lah .
aku : okayokay 0123456789 .
dia : leen jom keluar minum nak tak petang ni ?
aku : nak , tapi dekat mana ?
dia : dekat foodcourt bawah rumah tu je .
aku : okay , (mandi , siap-2 , turun bawah)
dia : leen jum pergi titiwangsa nak tak ? jalan-2 .
aku : okayy ann ;) (happy)

okay bermula dari situ aku kenal dengan dia lebih rapat lagi , aku dengan dia saling bercerita tentang hal masing masing . gembiranya keluar dengan dia :) dia ni banyak cakap tau , hihi , sebenarnya aku suka lelaki yang banyak cakap ni , sebab aku pendiam . kalau lelaki diam dan perempuan tu diam , haa apa pun tak boleh . betul tak :D jam dah pukul 7 lebih aku ajak dia balik lepastu dia pun hantar lah aku balik rumah . sebenarnya rasa tak nak balik je tau , rasa nak duduk je dengan dia satu hari . tapi dah nak malam kan . malam tu check fon ada mesej dari dia , adeq besok keluar lagi nak tak ? kita tengok wayang ? lepastu aku tak balas sebab aku dah check dekat pawagam awal-2 dah yang tak ada cerita cinta waktu tu , banyak nya cerita inggeris je , hmm aku tak minat . so esok tu ada mesej lagi dari dia , adeq jom keluar breakfast , lepastu aku cakap haa jum jum . kitaorang makan dekat restoran mamak depan rumah tu :) lepas makan tu dia cerita yang dia sebenarnya duduk dekat condominium yang dekat setapak tu , perghh sakit doh hati aku dia tipu aku dia kata dia duduk sama flat dengan aku . hmm :( tapi depan dia aku buat-2 tak marah . bila dalam hati aku marah sebenarnya . tapi tak ape lah , dia dah minta maaf , so aku maafkan je la . dan suatu hari tu dia ajak jumpa , aku siap siap jumpa dia , dia kata pukul satu , so pukul satu aku turun bawah , tengok tengok dia kereta dia takda :/ aku tunggu sehingga pukul 2 kot . hm bagi aku lama . lepastu aku bengang :( aku nak balik . lepastu ada text dari dia . dia kata ann tunggu adeq dari pukul 12 tadi . alahai kan aku dah kata pukul 1 , tak kan tak faham lagi . kalau tak jadi aku akan bagi tahu dia . perh sumpah bengang doe . sampai sekarang aku gaduh dengan dia .dia minat dekat aku , lepastu dia nak couple dengan aku , aku tak terima sebab aku tak bersedia lagi dengan dia . im soorryy ann :(  sehingga 17/2/13 dia cakap dia tak kan ganngu hidup aku lagi . bapak sedih sial . aku tak boleh lupakan kau la  :'( tolong maafkan aku ann ! :(aku tahu aku salah sebab aku ego sangat dengan kauu ! :'(

No comments:

Post a Comment