Monday 12 March 2012

18.2.12 aku kapel ngan khairul affendi  . time baru kapel tu aku happy gila dengan dia . dia selalu buat aku happy , then dia selalu buat aku gelak , selalu sangat buat aku tersenyum . jentel laa bila aku lepak dengan dia aku gembira sangattt . tapi tak tahu kenapa sekarang dia berubah gila . kau dah jarang text aku , kau dah jarang call aku , kau dah jarang lepak dengan aku , duluu selalu ajak aku lepak dengan kau , tapi sekarang tak weh , tak ! kenapa dengan kau niy weh ? kalau kau ada masalah dengan aku or sesiapa cerita laa dekat akuu . niy kau senyap je kan ! hmm , kau tahu tak aku sayang kau sangat-sangat . but kau buat aku macam nie kan .  then kau tak pernah nak tahu semua tuu kan . kalau kau dah tak boleh terima aku  kau cakap lah kat aku , kau jangan buat aku macam nie :'<

No comments:

Post a Comment