Tuesday, 31 January 2012

berkenalan dengan kawan baru :)

Heyy assalammualaikum :)

aku ada kawan baruu , hihi , nama dia mohd aidil fazly . umur dia 16 tahun . tinggal dekat ampang :)
baru kenal-kenal dengan dia , dia baik ouh korang kalau nak tahu :)
hmm k lah malas cerita panjang-panjang :)
babai <3 ------------------------------------------------ 9/2/2012 -----> Hmm weh korang aku sedih gila pasal aidil doh . semalam time lepak dia langsung tak tegur aku wehh . yang tegur aku syam jee . selalu kau orang pertama tegur aku weh aidil . hm ape salah aku weh sampai kau macam niy ? kau tahu tak aku selama niy dah kehilangan kawan baik perempuan aku weh sebab kau , yelah kan kau selama niy selalu jee ajak aku lepak , pastuh bestie aku dua orang tu macam mana ? sekarang aku dah tak ade kawan perempuan wehh , yang ade pun kat sekolah jee , kat rumah mane ade kawan perempuan . aku nak jugak ade kawan perempuan ! aku terpaksa tak lepak dengan dorang weh sebab kau , kau tahu tak :'(
kau ingat tak yang kau cakap macam niy dekat aku " WEH KAU TAK LEPAK NGAN MEMBER KAU KEA ? pastu aku cakap 'TAK' pastu kau cakap kenape , pastu aku cakap malas . hmm aku malu weh nak cakap dekat kau yang aku dah tak de member :'( hanye tuhan je yang tahu :'(
hm kau cakap dengan syam , kau malas nk tegur aku , kau malas nak layan aku , okay fine tu yang kau nak dalam hidup kau :'( aku tak boley halangg :( .
mase birthday kau aku bagi coklat cadburyy kan? tu tande aku sayang kauu sebagai kawan lelaki aku yang baik dengan aku selama niy . kalau kawan lelaki aku yang lain , ade aku bagi hadiah hari jadi dorang ? TAK DE WEHH ! TAK DE !! Sebab kau seorang jee yang aku sayangg :'(
semalam lepas aku habis lepak dengan korang , aku baring-baring sambil aku menangis sebab kauu :( SUMPAH AKU TAK TIPU :'( aku asyik fikir jee ape salah aku kat kau . aku rase kau mesti ade kawan perempuan baru kan selain aku . kau lepas kan aku senang jee kann :'( kenape kau cepat berubah wehh ? tak sangke laa kau macam niyy wey :'< pape jage diri aa k :'>

No comments:

Post a Comment