Monday, 25 March 2013

25/3/2013 isnin

aku : biy kat mana ?
dia : ni adik irwan . irwan balik kampung dekat kedah , dia pergi dengan ayah dia & adik dia je . hari jumaat nanti irwan balik .
aku : irwan dah balik ke ? :'(
dia : dah . nanti akak selalu online fb kan , nanti irwan selalu online .
aku : pukul berapa dia balik ?
dia : pukul 9 lebih .
aku : :( :'( :'< :'/

astagfirullahalazim kenapa aku menangis tiba tiba ni ? :'( mungkin sebab aku terlalu rindukan dia kot . hmm . bila dia balik kampung aku rasa macam terjauh terpisah dengan dia :( sayang kenapa kau balik kampung . mesti kau anggap aku tak rindukan kau kan , hm , kau tahu tak aku rindukan kau , ikhlas dari hati aku . memang kau tak nampak yang aku rindukan kau ... tapi ye aku rindukan kau .walaupun petang tadi kita dah jumpa & aku rasa tak puas lagi . aku harap kau balik cepat :')

imissyousomuch! :'(

No comments:

Post a Comment