Sunday 16 December 2012

12/12/2012 -rabu- 9.18 pagi aku couple dengan aiman haziq bin ahmad rozi . tak sangka la pulak  tengok-2 balik cantik kan tarikh tu ? ngee ~ ;) untunglahh dapat tarikh yang cantik . masa mula mula kenal dia dekat facebook lah . dia add aku , aku app then tiap-2 hari im dan menjadi sebuah persahabatan & kekasih . masa tengok gambar dia dekat facebook wahh handsome nyaa mamat nie . erm ada lah jugak berangan nak kapel dengan dia , tapi fikir-2 balik mesti tak dapat punya sebab takde makna nya orang handsome macam dia nak dekat aku ni kankan :) bangun pagi check handphone ada msj dari aiman ( adeq , mesti awak dah tidur en ? hm sebenarnya saya nak cakap yang saya sayang awak . kalau saya nak kapel dengan awak , awak nak tak ? ) wahh sumpah terkejut oh . aku pun suka dia jugak , tapi cuma aku tak cakap je dengan dia sebab takut tak diterima hee ;') wahh gembiranya dapat couple dengan dia , dia ni baik orangnya dan penyayang :') aku betul-2 mengharapkan yang  dia tak menduakan aku dan aku harap dia tak tinggalkan aku . boleh kan sayang ?saye teringin sangat nak jumpa dengan awak ,  nanti ada masa insyaALLAH kita jumpa k :) iloveyousomuch :* <3

No comments:

Post a Comment