Sunday, 4 November 2012

7/10/2012 . couple dengan tuan mohd asrul afiziy nama nya . umur lapan belas tahun . duduk dekat kajang malaysia . adek beradik dia ada tiga orang . dua orang lelaki seorang perempuan dan dia anak yang pertama .  dia tak bersekolah dan  bekerja sebagai kilang perabot :)  dia selalu call aku , dia selalu mesej aku dan selalu ajak aku jumpa . wahh , gembiranya hati ni ;) dan sehinggalah 31/10/2012  dia mula buat perangai . selalu tiap malam dia call aku , tapi dah seminggu lebih jarang . selalu bila dia dekat tempat kerja dia bila waktu rehat dia selalu je msj n call aku tapi dah tak . jumpa pun dah jarang dah sekarang . hurm  kenapa kau dah banyak berubahh ? apa salah aku ? kalau aku ada buat salah aku mintak maaf banyak banyak . 4/11/12 tadi petang kita hampir hampir nak putus kan ? aku cakap kalau dah tak sayangkan aku lagi kau lepaskan aku je . lepastu kau cakap 'kalau tu yang awak nak saya akan lepaskan awak . saya janji tak kan ganggu hidup awak lagi . hm aku baca terus aku menangis . aku tak nak putus dengan kau sebab aku sayangkan kau sangat sangat . dah nak dekat sebulan kita kapel kan ? tak kan kau nak putus macam tu sayang ? :'( walau bukan aku yang salah aku tetap mintak maaf dekat kau sebab aku tak putus macam tu je , aku rela pertahankan cinta kita . banyak kali dah kau buat hati aku sakit tapi aku sabar . aku tahu cinte perlukan kesabaran . kau tahu kan perempuan walau apa pun dia disakiti dia akan menangis ? tapi kenapa kau tetap jugak buat aku menangis .. aku rasa kau dah ada gf lain tapi kenapa kau tak terus terang je . kan senang kalau macam tu . takde lah aku nak tertanya tanya kemana kau selama ni , dengan siapa kau berada . tolong hargai perempuan dah sayangkan kau . nanti kalau dia dah takde dalam hidup kau , kau jangan terhegeh hegeh lagi cari dia . kau ingat walaupun kita dah putus nanti aku tetap sayangkan kau . kau jangan sia sia kan perempuan lain macam mana kau sia sia kan aku tau . harap bahagia :( <3

No comments:

Post a Comment