Saturday 21 January 2012

7.1.2012

tarikh tu aku baru lepas dengan fairus . hurm aku break dengan die sebab die mabuk . aku tahu nie pun dari facebook die . sebenarnya aku memang tak suka orang mabuk n isap rokok , tak tahu kenapa . lepas tu aku mintak break dekat die . aku tak tahan dengan perangai die weh :/ tapi aku still sayang dekat die lagi :'>
ade first time birthday die , aku bagi die baju pdi . then die cakap thanks , selama nie orang kapel tak pernah lagi orang bagi barang dekat sy . awak jelah orang pertama bagi barang dekat saya . aku terharu n aku bangga sikit :'> selama aku kapel pun tak pernah lagi orang bagi hadiah dekat aku , die jee orang pertama bagi teddy bear yang besar untuk aku :'> ngee seronok time tuu tau <3 pape pun thanks laa , n aku tak kan pernah lupakan kau :'> aku harap kau bahagia :) amin

No comments:

Post a Comment